Vastgoedcommunicatie

Ieder nadeel heb zijn voordeel, zei Johan Cruijff eens. Waarschijnlijk had hij niet de vastgoedwereld in zijn hoofd, maar hoe toepasselijk is zijn uitspraak op deze sector. Door de crisis hielden alleen ondernemende, creatieve ontwikkelaars met lef het hoofd boven water. Inmiddels zit de vastgoedmarkt weer in de lift, met als gevolg dat veel projecten worden aanbesteed en ontwikkeld. Iedereen heeft hierbij hetzelfde doel voor ogen: rendabel ontwikkelen. Zorgen dat potentiële kopers of huurders kiezen voor jouw project en niet dat van de buren. Maar hoe doe je dat? Daar helpen wij je bij met onze vastgoedcommunicatie.

VASTGOED
COMMUNICATIE

Ondernemend, creatief en met lef. Dat is precies de manier waarop wij invulling geven aan vastgoedcommunicatie voor, tijdens en na de ontwikkeling van woningen, appartementen, kantorencomplexen of renovatieprojecten. Alles voor het rendabel realiseren van het vastgoedproject. Met passende merkontwikkeling (branding), slimme verkoopcampagnes (marketingcommunicatie) en adequate verbetering van het imago van de omgeving (gebiedspromotie). Driedimensionaal communiceren noemen we dat. Een afgewogen combinatie van deze drie communicatietrajecten creëert synergie en is volgens ons in elk project de sleutel tot succes.

Catapult / Werk / Vastgoedcommunicatie / 1000 Mahlerlaan

1000 MAHLERLAAN

G&S Vastgoed
1000 Mahlerlaan is het nieuwe internationale
hoofdkantoor van Chanel

Catapult / Werk / Vastgoedcommunicatie /  Atrium Amsterdam

ATRIUM AMSTERDAM

G&S Vastgoed
Een gebouw met ontzettend veel historie